wisseling van crew

5 mei 2013 - Porto, Portugal

Gisteren heb ik afscheid genomen van mijn heerlijke bemanning Fred, Ruben, Joris en Rob. Wat hebben we een geweldige week meegemaakt. Bijna 600 NM gevaren en 2 stormen doorstaan. Kou geleden, moe geweest, weinig slaap maar ook bijzonder veel gelachen. We kregen allemaal bijnamen die ik maar niet ga noemen. De koppen werden steeds ruiger door zonnebrand en baardgroei. Wat een praatjes.

Straks haal ik mijn nieuwe crew van het vliegveld in Porto. Mischien knijpen ze hem wel door de verhalen. Er zijn geen afzeggingen dus het is wederom een stoere bemanning. Vanaf vandaag is ook de baas aan boord. Mijn heerlijke vrouw en maatje. Samen gaan we de komende weken de boot naar Torrevieja brengen. Er wacht nog 1 spannend obstakel en dat is de Straat van Gibraltar. Stroming, wind, walvissen, vrachtverkeer en bootvluchtelingen wachten ons op. We houden jullie op de hoogte.

O ja, gisteren is tot 23.00 uur gewerkt aan het grootzeil en het is weer klaar. Top he?

1. Eric Gorree:
    5 mei 2013
    Succes met de laatste route....enjoy.
  2. Zusje:
    5 mei 2013
    Je crew staat klaar op luchthaven Eindhoven en hebben er ontzettend zin in! Ze komen eraan!! ;-) xx
  3. Ger:
    6 mei 2013
    welkom nieuwe bemanning. Gelukkig is het zeil nu goed.
    Misschien vandaag wat zon. Wat is jullie nieuwe aanleg plaats?
    Ik heb geen idee van havens langs de protugeese kust.
    Behouden vaart. Ger en Hans