Een dag heerlijk chillen

11 mei 2013 - Torremolinos, Spanje

Vandaag een dag niets doen. Een beetje wandelen door de straatjes van Torremolinos met zijn allen. Winkeltje in winkeltje uit. Terrasje pakken en hangen tussen de Engelsen. Heel wat groepjes jonge dames en jonge heren gezien, uitgedost met vreemde erotische attributen, heel groot en van stof en plastic, totaal uit hun bol gaand. Wat moet dat worden wanneer de groepen "in elkaar op gaan" zo ver van huis? Verder met de speed dinghy een stukje de zee op geweest. Wat gaat dat ding hard, net een opgevoerde adhd rib.

Vandaag ook een beetje verbrand. Niet opletten en denken dat je de zon nu wel kan hebben.

De nieuwe crew bestaat uit Sanne, Sanne, Jan, Jacky, Gimo, Karin en ik. Morgenochtend vroeg gaan we weer op weg. Een tocht van ruim 250 Nm. Naar verwachting doen we hier ruim 40 uren over door de harde tegenwind. We hopen door dicht onder kust te varen minder last van de wind te hebben. Wordt wel weer oppassen geblazen voor visnetten en viskwekerijen. Overdag goed te zien maar in de nacht heel vervelend. De wind is bijna de hele reis tegen met een kracht van 20 tot 30 Kn. Kan heel vervelend worden te stampen tegen de golven in. We zullen zien hoe de Sannes zich gaan houden. Direct beginnen met zeeziektepillen. Dus wanneer jullie zondagochtend wakker worden, de moeders natuurlijk met ontbijt op bed, zitten wij dik op zee.

1. Mireille:
    11 mei 2013
    Echt super leuk om jullie verhalen/avonturen te volgen! Veel plezier en geluk! Gr.Mireille
  2. Zusje:
    11 mei 2013
    En ik heb hier een zeer enthousiaste, blije en enigszins vermoeide Dennis terug. Met prachtige verhalen, foto's en video's. Top sfeer, super week. Dit in het kort samengevat! Nogmaals dank! Kus en Enjoy de verdere trip.. Xx
  3. Ger:
    12 mei 2013
    Twee weken onderweg en al zover.
    Even een terrasje pakken.
    Met volle wind in de zeilen op pad.Het vooruitzicht is ongeveer 40 uur?
    We volgen. Dikke kus Ger