Groot en Spannend

8 mei 2013 - Gibraltar, Gibraltar

Woensdag 8 mei 2013

Na een rustige nacht met wederom onze vrienden (de dolfijnen) in het water start de ochtend met een heerlijk zonnetje.
En jawel om de dag goed te beginnen is er een ochtend gym op het voordek, wel een beetje weinig animo;-)

Op weg naar Malaga met een rustige wind, werkende radar en automatische pilot aan!

Iedereen heeft inmiddels een heerlijk plekje in de zon gevonden. Helaas kunnen we niet de zeilen hijsen want de wind is heel mager. Maar met een lekker chill muziekje op de achter grond genieten we heerlijk van het mooie uitzicht om ons heen. Dan ineens roep Ron, kijk een fontijn!
Nou direct iedereen op scherp met Iphones, camera en ipad. Vol spanning turen we in het rond om te kijken waar die enorme walvis is gebleven en jawel op nog geen 5 meter van de boot verschijnt er een enorme rug zo lang als dat de boot is (bijna 14 meter)!!!
Kun je nagaan hebben we niet eens zijn kop en staart gezien. Dit was een hele bizarre ervaring om nooit te vergeten.

1. Ad en Judith:
    9 mei 2013
    whaaaawww. te gek
  2. Ineke:
    9 mei 2013
    Je moet maar mazzel hebben en dolfijnen en dan ook nog een walvis .was het niet eng ?? Enorme ervaring geweldig
  3. Roger:
    10 mei 2013